Squad скачать торрент

Infantry

  • Added the following Kit Roles for the new MEA Faction: 
    • Riflemen 1 (Irons) – G3A3 + Irons
    • Riflemen 2 (Aimdot) – G3A3 + Z Point
    • Riflemen 3 (Scope) – G3A3 + ZF1 Scope
    • Squad Leader 1 – G3A4 Tracer + Irons
    • Squad Leader 2 – G3A4 Tracer + Z Point
    • Combat Medic 1 – G3A3 Tracer + Irons
    • Combat Medic 2 – G3A3 + ZF1 Scope
    • Automatic Rifleman 1 (Irons) – G3A3 Drum + Irons
    • Automatic Rifleman 2 (Scope) – G3A3 Drum + ZF1 Scope
    • Light Anti Tank 1 (Irons) – G3KA4 + Irons and RPG7v2 
    • Light Anti Tank 2 (Scope) –  G3KA4 + ZF Scope and RPG26 
    • Grenadier – G3A3 +HK79 + ZF1 Scope
    • Marksman – G3SG1 + Optic
    • Machine Gunner – MG3 + ELCAN Scope
    • Heavy Anti Tank – HK51 + Z-Point and RPG29 + 1p38 Scope
    • Combat Engineer – G3KA4 + Z-Point.
    • Crewmen/Pilot – HK51 + Irons
  • Updated the RUS 1P78 Scope to have Increased zoom by ~8%. This affects the AK74M, PKP, and RPK variants. The new 1P78 Scope will now have slightly greater zoom in line with other conventional factions like the USA/GB ACOG Scope.
  • Updated 1P78 to now be mapped to input sensitivity scaling for 4x scopes. Affects AK74M, PKP, and RPK variants.
  • Updated 3rd person Soldier animation when Aiming Down Sights (ADS) to include left eye closing pose, only if the Soldier has tilted their head.
  • Updated the GB L85A2 + ACOG to have increased zoom to match USA M4 + ACOG. The GB L85A2 + ACOG will now use the correct 4x zoom sensitivity scaling.
  • Updated the Combat Engineer’s deployable razor wire to remove an exploitable collision and increased its damage.
  • Fixed RPG26 Ammo rearm costing 40 ammo. Now at 30 ammo points).
  • Fixed RPG7 FRAG and HEAT costing only 10 ammo. Should each cost 30 ammo now. 
  • Fixed Insurgent Hair changing colour in direct lighting.
  • Fixed some incorrect settings on M72 LAW and M203 smoke.
  • Fixed GB Soldier’s left arm breaking when reloading a pistol.
  • Fixed volume issues with SKS and L129A1 3p firing sounds on low Audio Settings.
  • Fixed M3 Carl G mutual weapon animations transitioning between different ammo types.
  • Fixed L22A2 weapons having their muzzle flashes away from the barrel.
  • Fixed an issue with USA Soldiers having a broken left wrist when sprinting with the chonky M203.
  • Fixed CAF pilot and pilot SLs having really dark and tanned hands.
  • Fixed Combat Engineer’s deployable Razor wire and Sandbags missing the UI build indicator tooltip.
  • Fixed misaligned PKP 1p78 optic alignment with center screen.
  • Fixed slight misalignment (1-2 pixel) on the AK74 GP25 Optic and RPK74M Optic.
  • Fixed an issue with soldier right foot damage modifier not having correct value, taking more damage than intended.

Игровой процесс

VERSUS SQUAD предлагает всем игрокам создать собственное поселение и сразиться на огромной карте против многочисленных монстров и существ. Попробуйте пройти кампанию в одиночку, а затем зайдите в интернет-режим и поиграйте в многопользовательские миссии, которые достаточно разнообразны и интересны. Игра предоставляет вам возможность почувствовать себя настоящим героем сражений и неким офицером, которому придется стать лидером стаи. Постройте небольшое поселение, в котором придется жить и охранять круглосуточно. Меняйте смены дозора каждый час, чтобы всем удалось поспать. Особенные наплывы врагов происходят в ночное время суток. Играйте либо в свободную игру, либо развивайте тактические умения в одноименном режиме, если устали от сюжетной кампании. Переживайте атаки врагов, которые идут одна за другой, волнами, но, благо, есть время для передышки и восстановления сил. Советуем развивать ловкость, скорость, защиту и мощность главного героя.

VERSUS SQUAD скачать торрент на русском бесплатно в последней версии вы можете ниже по прямой ссылке.

Optimization / Stabilization

Relative Net Update Frequency Optimisation

Updated our Net Update Frequency to have a greater impact on server performance optimization. The intention here is to save time on the GetRelativeUpdateFrequency call in the replication process on the server. When this is enabled, less time should be spent in “Get Relative Update Frequency Time” on the CPU.

Other Optimisation Improvements

  • Added NetConnection checks to help with unnecessary log spam.
  • Disabled driver freelook replication on BRDM2, BTR80, FV510 and M1126, as it’s not necessary for these vehicles.
  • Fixed UnmutePlayer causing RPC messages with perf drops.
  • Fixed Ragdoll ticking on server causing perf drops.
  • Fixed Map Markers causing server log spam.

Gameplay Features

Server Player Population Increase

Increased the maximum player capacity of servers to 100 players (+1 slot for Reserve Slots).

Founders Steam Inventory Weapon Skins Return

  • Added support for Squad Kickstarter Founder’s to have access to their Founder’s weapon skins.
  • Added support for Squad Kickstarter Founder’s uniform patches.
  • Added support for Squad Kickstarter Company Clan Backer’s uniform unit patches.
  • Updated the Kickstarter Founders M4 Desert textures.
  • To view and enable your Founder’s Weapon Skins, Go to Settings Menu -> Steam Inventory to view your weapon skins and enable/disable them in the menu.
  • This menu will also allow you to enable and disable your Squad founder’s uniform patch.
  • If you encounter any technical issues with this feature, we ask that you contact us via the support button on joinsquad.com and then click ‘submit a request’ in the top right corner. 
  • If you were part of the Company Clan Backer level, we will be contacting you or your Company Clan Leader within the next month with information about how to get your clan’s custom uniform unit patch up and running in Squad. All Company Clan Leader backers will initially have a “Squad Legion” Company Clan unit uniform patch to showcase that they were a Company Clan backer. After your Company Clan Leader has received and responded to our information request, you will be able to enable and disable your custom unit patch in the same In-Game Settings Menu -> Steam Inventory.

FOB Bleed-out System Visual Improvements

  • Added visual FX sparks to indicate that a FOB Radio is in bleed out state.
  • Added color coding to FOB health level bar. Blue – operational, Yellow – disabled due to health level, Red – Bleeding.
  • Added circular indicator around FOB status icon (top-left corner), that shows how long FOB is bleeding out already.
  • Updated FOB Radio so Soldiers can no longer dig enemy FOBs that are in bleed out state.
  • Synced FOB visual state with bleed out state. Now the FOB Radio will enter the last stage (Unbuilt) when it starts to bleed out, and will get back to the next stage (Half-built) only when it has been repaired out of bleed out state.

Fireteam Improvements

Fireteam Leaders can now place Fortifications. This is intended to allow this role to become more of a junior leadership role, allowing the Squad Leader to disseminate more tasks to their FTL’s, to take some pressure off of SL role while also allowing FTL to get familiar with leadership taskings.

Maps

Al Basrah

  • Fixed material assignment on a merged city block.
  • Smoothed the terrain at the INS/MEA main base to prevent flipping vehicles.
  • Fixed a floating road.
  • Fixed terrain to hide a gap under a wall.

Belaya

CAF Belaya RAAS v2 – team 2 switched from MIL to RUS.

Fallujah

  • Fallujah is our newest battlefield for Squad.  Based on the real war-torn Iraqi city, this map will offer a combination of vertical, urban fighting and walled, residential combat.  Expect one of the most immersive environments yet, where teamwork and communication will be key to victory. The following layers will be available upon launch (more to be created as Fallujah has a huge variety of terrain and Points of Interest:
  • Fallujah AAS v1 –
  • Fallujah AAS v2 – 
  • Fallujah Insurgency v1 – 
  • Fallujah Invasion v1 – 
  • Fallujah Invasion v2 – 
  • Fallujah Invasion v3 – 
  • Fallujah RAAS v1 – 
  • Fallujah RAAS v2 – 
  • Fallujah RAAS v3 – 
  • Fallujah Skirmish v1 –
  • Fallujah Skirmish v2 – 
  • Fallujah TC v1 – 
  • Fallujah TC v2 – 

Fool’s Road

  • Updated Fools Road to new refactored landscape renderer.
  • Updated Fools Road evening lighting to use lighting BP.
  • Adjusted Spruce tree SSS values to match evening lighting.
  • CAF Fool’s Road RAAS v1 – team 2 switched from MIL to RUS.

Gorodok

  • Fixed floating grass.
  • CAF Gorodok AAS v1 – Fixed RUS MI8 + RUS Helipad set to wrong team.

Jensen’s Range

Jensen’s Range v3 – replaced USA with MEA.

Kohat

  • Improved collision on rocks to prevent players from clipping inside.
  • Kohat AAS v2 – Increased Logi Truck count to the standard 3 per team.

Lashkar Valley

  • Added Lashkar Valley to have Discord rich presence support.
  • Updated credits on main base signs.
  • Optimized tricount regarding foliage culling distances.
  • Fixed terrain holes, missing walls, misplaced rock cliff, and portable toilet texture.
  • Fixed AO artifacts on a large portion of merged compounds.
  • Fixed ambient wind volume issues.
  • Fixed the rain rendering through scopes when ADS.
  • Lashkar Valley AAS v1 – Added an additional FV510 for GB.

Mestia

  • Fixed the graffiti material on the Crucible Towers showing through smoke.
  • CAF Mestia RAAS v1 – team 2 switched from MIL to RUS.

Manic-5 (CAF)

  • CAF Manic-5 Invasion v2 – Fixed LUVA1’s spawning flipped over at CAF initial forward spawn.
  • Fixed bad rock faces and some floating rocks on CAF Manic-5.

Mutaha

Added Mutaha to have Discord rich presence support.

Narva

  • Optimized the chimney smoke present at the Narva Power plant.
  • Narva AAS v3 – Swapped temp spawning MTLBM 6MA with BTR82A for RUS.
  • Narva Invasion v2 – Added an additional temporary FV510 for GB.

Tallil Outskirts

  • Tallil Invasion v1 – Moved RUS Temporary Initial Spawn point near south hwy bridge away from both first potential objectives, to give less advantage to RUS at the start of the round.
  • Added Tallil AAS v2 – USA vs MEA.

Tutorials

  • Updated the Infantry Tutorial to give on-screen help tips during the Logi Truck supply loading segment.
  • Updated the final segment in the Infantry Tutorial to end after C4 detonation (Player no longer has to wait for the FOB Bleed-out mechanic).

Игровые режимы

Advance and Secure (AAS)

Классический режим захвата контрольных точек (Control Points, CP, точка, флаг) по сути представляет из себя режим Conquest из игр серии Battlefield, но с одной отличительной особенностью – захватывать точки можно только в строго заданном порядке. Это позволяет обеим командам сконцентрировать свои силы в определенных местах, таким образом образуя боевой фронт.

При захвате более половины контрольных точек у противника начинают капать тикеты. Чем больше захваченных точек, тем быстрее они будут капать.

Так же, в зависимости от настроек сервера, захват контрольной точки может приносить дополнительные тикеты.

В этом режиме каждой из сторон (как правило) дается одинаковое количество тикетов.

Insurgency (INS)

Режим борьбы коалиционных сил (на данный момент только США) и инсургентов (мятежников, повстанцев).

Задача сил коалиции найти и уничтожить 5 тайников с оружием (Weapon Cache, cache, кэш, оружейный схрон) до того как кончится время или тикеты. На данный момент уничтожить кэш можно только с помощью зажигательной (термитной) гранаты (имеется у командира отряда).

Задача инсургентов не дать уничтожить схроны до конца раунда или до момента пока у противника не закончатся тикеты.

В этом режиме у инсургентов не идет потеря тикетов.

Territory Control

Этот режим довольно сильно схож с Insurgency, только теперь инсургентам предстоит защищать не оружейные схроны, а точки, принадлежащие им с начала раунда (на некоторых из них можно появляться). Потерянные контрольные точки обратно захватить не получится. Потеря всех контрольных точек приводит к поражению.

Задача сил коалиции захватить все точки инсугрентов до того как кончится время или тикеты.

В этом режиме у инсургентов не идет потеря тикетов.

Основные этапы развития[]

Хронологическая таблица показывает упрощенное представление о развитии Squad с момента его создания.

Таблица развития
ДАТА ДОСТИГНУТЫЕ ЦЕЛИ
Март 2014 Начата разработка Squad.
Октябрь 2014 Squad был впервые публично анонсирован (В PR-форуме и Squad-форуме)
Февраль 2015 Была основана студия Offworld Industries LLC.
Апрель 2015 Squad был официально одобрен в Steam Greenlight (страница Greenlight, трейлер Greenlight).
С 27 мая по 27 июля 2015 Успешная кампания на Kickstarter (страница Kickstarter, трейлер Kickstarter).
18 июля 2015 Выходные запуска закрытой Пре-Альфа.
26 сентября 2015 Запуск закрытой альфа-тестирования.
15 декабря 2015 Запуск раннего доступа Steam (страница магазина Steam).
7 августа 2016 Релиз седьмой альфа-версии, включающей первые транспортные средства в игре (анонс).
5 февраля 2018 Релиз 10 альфа-версии с новой системой анимации, свободным видом, прыжками/лазанием, установкой сошек и многим другим (примечания к выпуску, трейлер к релизу).
1 мая 2019 Было продано свыше миллиона копий Squad (информации прессы).
9 октября 2019 Релиз альфы 16.0 с добавлением вертолетов в игру (примечания к релизу, релизный трейлер).
26 ноября 2019 Бета-версия началась с выпуска бета-версии 17. Стадия завершения, улучшение оптимизации и стабильности игры.
18 сентября 2020 Было продано более двух миллионов копий Squad (новости сообщества)
23 сентября 2020 Squad вышел из бета-версии и был официально анонсирован (примечания к релизу, релизный трейлер)

Техника

Начиная с Alpha V7 в игре появилась техника и система ее присвоения (клэйминга).

На данный момент почти вся предоставленная в игре техника в основном служит для транспортировки пехоты и снабжения. От легких пикапов и военных грузовиков, до БТР-80 и хаммеров с крупнокалиберными пулеметами. Как правило чем “круче” техника, тем больше тикетов отнимают в случае ее потери (от 4 до 30 тикетов) и тем дольше будет ее респаун ( от 3 до 6 минут).

Поэтому, чтобы техника не доставалась неопытным новичкам, рембо-игрокам и просто идиотам, была придумана система клэйминга техники (система присвоения дружественной техники для своего отряда).

Присвоение техники

Отныне для того чтобы иметь возможность управлять техникой требуется быть в отряде с количеством бойцов не менее 3. Для отряда становится возможным брать две единицы техники если в нем не менее 6 бойцов и три единицы если 8.

Более того для того чтобы присвоить себе технику рядом с вами должно находиться не менее 2 бойцов из вашего сквада.

Самое главное – присваивать или одобрять присвоение техники для отряда может только командир отряда (SL) и только с соответствующим китом офицера. Если командир отряда имеет рядом двух своих бойцов, то он без проблем сможет занять свободную технику просто сев в нее (появится сообщение “Vehicle Claimed”). Но если попытаться занять технику без вашего командира, то вы получите сообщение “Only Squad Leaders may enter unclaimed vehicles.”. При этом командиру вашего отряда поступит соответсвующий запрос, который можно одобрить (или отклонить) открыв карту – тогда вы сможете присвоить технику даже если ваш командир находится далеко, но в любом случае не забываем что рядом требуется не менее 2 бойцов из вашего отряда (сообщение “Must have at least 2 squad members nearby to claim a vehicle.”).

Очень часто можно встретить вот такое сообщение – “Unable to enter due to another Squad’s claim on this vehicle.” – это значит что данная техника уже принадлежит другому скваду. И это действительно могло бы стать проблемой – нерадивые командиры могли присвоить технику, добратья до нужной позиции и бросить ее там за ненадобностью (частая проблема в классическом PR). Но, к счастью, разработчики придумали статусы присвоений.

Статусы присвоения

Техника имеет активный статус клэйминга если в ней находится хотя бы один боец из отряда, к которому она принадлежит. В такую технику можно сесть, но только не на место водителя. И при этом вас все-равно могут “подвинуть” или даже вытеснить если бойцам из отряда не хватит из-за вас места. Приоритет у владельцев.

Если же техника числится за определенным отрядом, но из этого отряда в ней никого нет, то это уже пассивный статус клэйминга. В нее так же можно без проблем садиться за любое место, кроме водителя, но при этом такую технику можно присвоить себе имея рядом достаточное количество бойцов из вашего отряда и разрешение командира (или самого командира рядом).

И последний, но не маловажный момент – cooldown

Если вы присвоили технику, то для присвоения следующей техники (не важно потеряли ли вы предыдущую или просто бросили) вам придется выждать 8 минут! Если не хотите такого, скажем так, штрафа, то просто возвращайте технику на главную базу (BCP), оставляйтее ее на передовых (FOB) или просто позвольте забрать другому отряду – в этом случае таймер кулдауна сбрасывается

Map Updates & Bug Fixes

  • Added an experimental map layer for server seeding: Sumari Seed v1. This layer has the same capture point configuration as Sumari Skirmish v1, but includes some helpers for seeding a server:
    • 2 pre-captured flags for each team (the middle flag is still neutral).
    • Temporary Forward spawn points and ammo crate close to the middle flag; these expire after 10 minutes.
    • Single use forward spawned Logi Truck.
    • No Staging Phase.
  • Updated the Infantry Tutorial to include Community Playtesters’ names in text on the foot lockers. You may recognize a few of the names next time you’re in the Infantry Tutorial. Thanks go to all of our Community Play Testers, Wiki editors, and all other dedicated testers that have helped report and reproduce bugs. These dedicated community members have been consistently turning up to report bugs and help us test!
  • Adjusted the defenders initial forward spawns on the following Invasion layers:
    • Removed the defender’s initial forward spawn on the following Invasion map layers: Chora Invasion v1, Chora Invasion v2, Fools Road Invasion v1, Mestia Invasion v1, Mestia Invasion v2, Skorpo Invasion v2, Sumari Invasion v1.
    • Belaya Invasion v1 – moved the defender’s initial forward spawn from Gabukay to Nikola.
    • Belaya Invasion v3 – moved the defender’s initial forward spawn from Depot to Gabukay.
    • Fallujah Invasion v1 – moved the defender’s initial forward spawn from Bus Terminal to Muallimin.
    • Fallujah Invasion v3 – moved the defender’s initial forward spawn from Police Station to Warehouse.
    • Gorodok Invasion v2 – moved the defender’s initial forward spawn from Gain Processing to Mechanic’s Homestead.
    • Kamdesh Invasion v2 – moved the defender’s initial forward spawns from Paprok to Manyal and from Kushtoz to north-east of Kushtoz.
    • Kamdesh Invasion v3 – moved the defender’s initial spawn from Parun to Manyal.
    • Kohat Invasion v2 – moved the defender’s initial forward spawn from Suni Khel to Ali Abad (left some hidden bikes on Ali Abad and Malak Abad).
    • Lashkar Invasion v1 – moved defender’s initial forward spawns from Derapet to Lashkar and from Nangalam to Gulestan.
    • Yehorivka Invasion v1 – moved the defender’s initial forward spawn from West Novo to Scrapyard.
    • CAF Goose Bay Invasion v2 – moved the defender’s initial forward spawns from Drilling Site to Churchill.
    • CAF Lashkar Invasion v1 – moved defender’s initial forward spawns from Derapet to Watapur and from Nangalam to Lashkar.
    • CAF Manic-5 Invasion v1 – moved defender’s initial forward spawns from Patrol Base to Cannabis Farm.
    • CAF Manic-5 Invasion v2 – moved defender’s initial forward spawns from Firebase Mississauga to Penstocks.
    • CAF Yehorivka Invasion v1 – moved the defender’s initial forward spawn from West Novo to Lower Stepne.
  • Adjusted Fools Road Destruction v1 and Gorodok Destruction v1 to remove the forward spawned vehicles for defenders.
  • Adjusted CAF Manic-5 Invasion v2 defenders LAV6 IFV initial spawn time to 10 minutes (was 5 minutes).
  • Adjusted CAF Al Basrah Invasion v3, added an initial delay on both CAF LAV6 IFV’s and replaced the North VCP Ruins CP with River crossing CP. Also replaced Island Suburbs CP with Canal CP.
  • Fixed an issue on CAF Yehorivka RAAS v2 where the RUS helipad supply zones were offset.
  • Fixed an issue with some Skirmish layers having the incorrect setting for minimum # soldiers to capture a flag (was 3, now 2) and incorrect flag capture time (was 120sec, now 90sec). Affected layers were: Belaya Skirmish v1, Mutaha Skirmish v1, Tallil Skirmish v3.
  • Fixed an issue with Fools Road Skirmish v1 not having enough vehicle spawners to spawn the RUS Tigr during Staging Phase.
  • Fixed an issue with Sumari TC v1 where MEA started with 100 less tickets than USA.
  • Fixed CAF Narva Invasion v1 not using fog of war.
  • Fixed CAF Manic-5 RAAS v1 minimap being offset by 10m.
  • Fixed a minor issue with a European shed asset which had missing player collision on the small portion of the roof ledge.
  • Fixed a minor formatting issue with the following map layer data assets that were missing “v” in the name: Belaya RAAS v1, Belaya RAAS v2, Belaya RAAS v3, Logar v1, Sumari Insurgency v1.
  • Fixed a minor issue with Kohat RAAS v1 and Kohat RAAS v2 where 2 CP’s were named Sarozai Highlands.
  • Fixed a minor issue with Mutaha Invasion v2 where it had night time ambient sounds playing instead of the day time ambient sounds.
  • Fixed an issue on CAF Goose Bay where stairs were missing at the Train Derailment POI.
  • Fixed a minor visual issue on 2 Narva house statics and the large industrial garages at BluFor Main.

User Interface

  • Updated Main Menu background map, now featuring the MEA faction and a cutout segment of Fallujah.
  • Updated Training Main Menu Selection to have an MEA flag for Jensen’s Range v3.
  • Updated Vehicle Supply Radial UI with an indicator to show the combined supply pool total limit.
  • Fixed numerical entry failing to apply to Command Voice Balance and Squad Voice Balance sliders.
  • Updated spacers on VOIP UI Settings menu to make differentiating sliders easier.
  • Updated name of “Only Apply Balance To Leaders” to “Only Apply Balance While Leading” for clarity.
  • Updated tooltips for most VOIP audio settings options for better clarity.
  • Updated Loading Screen, removing the line about Squad being in Beta.

Общие советы

Как появиться?

Как только у вас загрузится карта вам необходимо вызвать меню появления (Spawn Menu, на Enter по умолчанию).

Кнопкой TEAM можно сменить команду. Нажав на SQUAD вы можете выбрать в какой отряд можно вступить, а так же можете создать свой собственный и стать его командиром. В ROLES выбираем необходимый класс. Ну и собственно на самой карте выбираем где вы хотите появиться.

Где появиться?

Появляться игроки могут в следующих местах:

На главной оперативной базе (Base Control Point, BCP, база) – отмечена желтым кругом
На базах передового развертывания (Forward Operating Base, FOB, FB, Fire Base, ФОБа, ФБ, фаер база) – отмечены синим треугольником (если треугольник красный, значит появление невозможно из-за подавления противником)
На точке сбора отряда (Rally Point, RP, ралли, ралик) – отмечены зеленым прямоугольником с номером отряда (появляться можно только на точке своего отряда)

Если не уверены в своем выборе, то уточните у своего командира где вам лучше всего появиться, хотя зачастую достаточно просто появиться максимально близко к своему отряду.

Как правильно убивать?

Настоящая проблема у новичков это teamkill’ы. На то, чтобы начать определять врага по фигуре и экипировке уйдет какое-то время, а пока воспользуйтесь 100% рабочим способом избегать огня по своим:

Откройте карту (вообще назначьте ее на более удобную клавишу, т.к. зачастую открывать и закрывать карту приходится чаще, чем открывать огонь)
Убедитесь что перед вами нет союзников
Откройте огонь

Как правильно умирать?

При легком ранении и кровотечении используйте персональный перевязочный пакет (имеется у каждого солдата).

При тяжелом ранении вы падаете на землю, теряете возможность двигаться и осматриваться, но не спешите нажимать GIVE UP и появляться заново – вы все еще можете быть спасены медиком! Откройте карту и посмотрите как далеко находится санитар. Ближайших вы можете окликнуть в локальный канал (по умолчанию V), а медика из своего отряда вы можете позвать с помощью радио (по умолчанию B).

Цените тикеты вашей команды!

Тикеты? Что это?

Тоже что и в играх серии Battlefield – команда потерявшая все тикеты проигрывает. В случае если раунд заканчивается по времени, то выигрывает та команда, у которой больше тикетов.

Количество тикетов вашей команды вы можете наблюдать в верхнем правом углу. Количество тикетов противника вы видеть не можете.

Ранение бойца не несет с собой потерю тикетов, однако, как только вы нажимаете GIVE UP ваша команда теряет один тикет.

Потеря захваченного флага (Control Point, CP) отнимает сразу 10 тикетов. Ровно как и потеря построенной базы передового развертывания (Forward Operating Base, FOB).