Мор

The Hillbilly

Chainsaw

A hulking and deadly Chainsaw of terrifying strength. Grinds through flesh, bone, and soul. Once revved up, sends its user into a violent frenzy.

CHAINSAW:
Press and hold the Power button to break into a Chainsaw Sprint, moving at twice your regular Movement speed (9.2 m/s).Survivors hit during a Chainsaw Sprint are put into the Dying State .

  • Each Chainsaw action (starting, revving, and sprinting) will cause the Overheat meter to fill.
  • When the Overheat meter is filled, the Chainsaw

    Reaching the Overheat limit will not interrupt an ongoing Chainsaw Sprint.

    cannot be used until its fully cooled down.

  • The Overheat meter decreases when the Chainsaw is not in use.

Биография

Филипп Оджомо приехал в эту страну, не имея ничего, кроме светлой надежды на новое начало. Он был счастлив, когда нашёл новую работу в Автосвалке Рэкеров. Это была небольшая свалка, где продажные полицейские закрывали глаза на отчасти черный бизнес, который имел место. Оджомо это не волновало. Он видел преступную деятельность на своей родине, и пока что не вмешивался туда, ему это не мешало. Он просто чинил автомобили и обрабатывал металлолом. И это он делал очень умело. Автомобиль вошел в утилизатор — и вышел в виде небольшого металлического кубика.

Все было хорошо, пока в один хмурый день, совершенно случайно, Филипп не увидел следы крови в одном из автомобилей, предназначенном для утилизатора. Он открыл багажник и нашел молодого человека с кляпом во рту, завязанными руками и паникой в глазах. Оджомо освободил человека, но он смог пробежать десять метров до его начальника, пока тот не остановил его и перерезал ему горло. Оджомо потребовал ответа и получил объяснение, что он был не более чем простым палачом, что почти в каждом автомобиле была «живая душа» — это была особая услуга для особенных «клиентов».

Оджомо переклинило, его разум пошел по наклонной. Он засунул своего начальника в утилизатор и пустил его медленно сжиматься, но последний высунул голову. Оджомо схватил её и вытянул череп и позвоночник из тела своего начальника. А затем Оджомо ушел, и никто его больше не видел.

Интересные факты

Постоянно нарастающее количество противников и маньяков в игре могут резко понизить шансы пользователя на успех, поэтому к игре нужно подходит взвешенно и продумано, и это не только ужастик в стиле выживания, но еще и сложная логическая игра. В игре также можно будет использовать дополнительные подсказки, чтобы узнать, как перехитрить психопатов.

Особенности Dead by Daylight

  • Самого главного персонажа игры нелегко победить. Чтобы подобраться к нему неожиданно, вы должны научиться использовать все подручные средства. Новые анти герои также присутствуют – это призраки и привидения.
  • Игра реализована по принципу полного выживания, ведь вы будете на самом деле жертвой, и сопротивляться врагам будет бесполезно, так что включайте логическое мышление на каждом этапе игры.
  • Возможность найти себе союзников в лесу. Теперь, объединившись с другими персонажами, вы легко сможете вместе защищаться от атак врагов.
  • Особняки и таинственные дома. Здесь можно найти очень много ценных вещей, которые можно использовать как оборонительные предметы.
  • Злобный главный враг. Это безжалостный и яростно настроенный маньяк, который ищет любую жертву среди дня и ночи.
  • Резка смена дня и ночи представлена в игре, теперь вы сможете насладиться быстрым закатом и быстрым рассветом.
  • Ужасные моменты. Здесь звуковое сопровождение выполнено таким образом, чтобы реально можно испугаться, когда враг появиться совершенно неожиданно.
  • Так что есть все возможности, чтобы скачать игру Dead by Daylight через торрент, и тогда вы узнаете, как можно одолеть противников.

На этой странице по кнопке ниже вы можете скачать Dead by Daylight через торрент бесплатно.

Customisation

Players may customise their Character by choosing one outfit style from each category. Blood-stained attire is obtained after The Huntress reaches Level 50 and prestiges.

Some Items of clothing can only be worn if the appropriate DLC is owned.

The Huntress attire includes:

Base Cosmetics

Default

Icon Name Body Rarity Description
Hare Common Don’t be afraid child. The gentle Hare will take good care of you.
Pillager’s Sarafan Common A torn sarafan, customized with pillaged soldier utility belts.
Broad Axe Common A traditional axe with a large and heavy head, suitable for squaring logs and planks.

Prestige

Icon Name Body Rarity Description Additional Notes
Bloody Hare Rare Don’t be afraid of the blood, child. The gentle Hare will take good care of you. 3rd Prestige Reward
Bloody Pillager’s Sarafan Rare A torn sarafan, customized with pillaged soldier utility belts and covered in their blood. 2nd Prestige Reward
Bloody Broad Axe Rare A traditional axe with a large and heavy head, suitable for smashing skulls and cutting limbs. 1st Prestige Reward

Биография

Некоторые люди подобны плохим семенам. Семенам, которые переплетены с чистой формой зла без каких-либо примесей. Майкл Майерс является одним из таких семян. У него не было проблем с причинением боли другим людям. Напротив, это было именно то, к чему он стремился.

Жизнь с теми, чей разум наполнен ужасом, бывает непростой. Отличие лишь в том, какими способами можно решить эти проблемы. Для Майкла таким решением являлось убийство кого-либо с внутренним покоем. Так он отнял жизнь у своей сестры, полицейские нашли на месте преступления молчаливого мальчика, одетого в костюм клоуна.

Когда кто-то по ошибке разжигает огонь, никто не заливает его бензином. Однако, чиновники, которые не понимали, как в теле мальчика мог сформироваться подобный демон, предприняли меры. Решение отправить Майкла в психиатрическую больницу было слабой попыткой спасти ребенка. Безуспешная терапия и ночные крики сделали его еще более замкнутым и отрешенным. Люди надеялись, что с Майклом Майерсом будет покончено, и скоро он будет похоронен и забыт, а все неудачи уйдут вместе с ним.

Но неожиданно… он сбежал.

Dying State[]

In the Dying State, a Survivor’s Movement speed is limited to a slow crawl and they are unable to use any of their Items .

A crawling Survivor has two options: recover as much health as they can (at maximum 95 % at a rate of 50 % of the normal Healing speed, which equates to recovery taking 30.4 seconds), or crawl away to find help. Without the aid of certain Perks , a Survivor cannot fully recover by themselves; they will need another Survivor to finish healing them. A crawling Survivor can be picked up by the Killer and brought to a sacrificial Hooks .

While in the Dying State, Survivors slowly bleed out till death (after 240 seconds). The bleed-out progress can be seen below the Survivor’s Status Icon in the HUD.

Healing from the Dying State puts a Survivor into the Injured State.

Dying Survivors can see the Auras of their teammates and vice versa. Dying Survivors can use their teammates’ locations to determine whether they should move or attempt to recover.

  • It takes 240 seconds (4 minutes) for a Dying Survivor to bleed out and die.
  • A Killer can see the Aura of a nearby Dying Survivor if they have the Perk Deerstalker .
  • Tenacity allows Survivors in the Dying State, to recover and crawl at the same time.
  • Unbreakable , No Mither , and Soul Guard allow a Survivor to fully recover from the Dying State.
  • Adrenaline instantly recovers a Survivor one full Health State when the Exit Gates become powered.
  • A Killer using Knock Out will prevent the other Survivors from seeing the Dying Survivor’s Aura outside of a certain range, similar to a reverse Deerstalker .
  • Survivors can reduce the grunting by using No Mither .

Особенности

Некоторые особенности поведения Сущности, которые можно встретить в игре:

  • Так как Сущность не является игровым персонажем, то она не может быть убита или остановлена
  • Если выживший использует один оконный проем более 3 раз в течение 20 секунд, Сущность создаст в нем преграду в виде стены и заблокирует его использование на определенное время
  • Если убийца попытается сбежать в туман через открытые ворота, Сущность остановит его преградой в виде стены. Данная стена видна только убийце. Она исчезнет, если убийца вернется на текущую локацию
  • В процессе жертвоприношения в подвале или различных сооружениях Сущность игнорирует любые препятствия в виде крыши или пола, проникая сквозь них
  • Глаза некоторых убийц «поражены» Сущностью и отличаются от остальных белым цветом

Injured State[]

This is the default Health State of Survivors using the Perk No Mither .

While Injured, Survivors will bleed and grunt in pain, making them easier to track. Though an injured Survivor limps, their Movement Speed is unaffected and the same as when Healthy.

Receiving damage from a Killer’s Power or Weapon puts Injured Survivors into the Dying State.

Survivors that were grabbed during an interaction with a Prop are also put into the Dying State.

Survivors can reduce or stop the grunting by using No Mither , Iron Will , Off the Record , Self-Preservation or Bite the Bullet .

Survivors can also ignore being put from the Injured State into the Dying State once should Mettle of Man activate.

The Plague

Vile Purge

Her condition deteriorated as the black plague overtook her body: her toes blackened, her neck mushroomed into cysts, and her throat gagged with bloody vomit.

VILE PURGE:The Plague can infect environmental objects and Survivors with Vile Purge, creating an unending cycle of Sickness.

Press and hold the Power button to charge Vile Purge, and release it to unleash a stream of infectious bile.

  • Hitting a Survivor will cause them to become infected.
  • Hitting an environmental object will cause it to become infected for 35 seconds.
  • Survivors interacting with infected objects will also become infected themselves.

Sickness Meter:
A Survivor’s Sickness Meter increases each time they are hit by Vile Purge.Once the meter is filled, they are put into the Injured State and suffer from the Broken Status Effect.

A sick Survivor will vomit at random intervals, infecting nearby environmental objects as well as other Survivors.

SPECIAL ABILITY: Ingest Corruption
Infected Survivors can heal themselves back to full health, and cure their infection, by cleansing themselves at a Pool of Devotion.

  • Pools of Devotion are located around the environment.
  • Cleansing will corrupt the Pool of Devotion, allowing The Plague to consume the corruption and empower her purge.

Press and hold the Interaction button while next to a corrupt Pool of Devotion to transform Vile Purge into Corrupt Purge for 60 seconds, removing it from the Pool of Devotion.

SPECIAL ATTACK: Corrupt Purge
Press and hold the Power button to charge Corrupt Purge, and release it to unleash a stream of damaging bile.

Hitting a Survivor will cause them to lose a Health State , putting them either into the Injured or Dying State .

The Trickster

Showstopper

A mesmerising skill honed through a lifetime of practice, Ji-Woon Hak unleashes a flurry of knives with rapid-fire speed.

SHOWSTOPPER:
Start the Trial with 44 Blades.Press and hold the Power button to wind up and enter the Throw State.

While in the Throw State, tap the Attack button to throw a single Blade, or hold down the Attack button to unleash a flurry of Blades.Throwing a flurry of Blades increases control and Throw rate, while decreasing Movement speed.

Restock Blades at Lockers .

Laceration Meter:
A Survivor’s Laceration Meter increases each time they are hit by a Blade.Once the meter is filled (6 Blade Hits), they lose a Health State , putting them either into the Injured or Dying State .

A Survivor’s Laceration Meter will gradually decrease if they have not been hit by a Blade for a short time.Hitting a Survivor with a Basic Attack will partially deplete their Laceration Meter.

SPECIAL ATTACK: The Main Event
Each Blade Hit also fills the Event Meter.Once full, The Main Event can be activated by pressing the Active Ability button.In this mode The Trickster automatically throws unlimited Blades for the duration of The Main Event.

His Throw rate is significantly increased and his Movement speed does not decrease after each throw.The Main Event can be cancelled by pressing the Active Ability button again.Doing so resets the Event Meter and initiates a cool-down on Showstopper.

Сюжет

Все события данной игры будут разворачиваться на разных локациях. Вы выбираете себе героя и начинаете искать пристанища, чтобы не попасться в ловушку коварных психопатов и серийных убийц. Вы отправитесь сначала в загадочный дом на холме, затем переберетесь в лесную чащу, чтобы там искать себе укрытия от озверевших коварных злодеев. Сюжетная линия очень интригует, поэтому вы будете играть в игру в постоянном напряжении, ведь неожиданно из-за угла на вас могут напасть коварные злодеи. Ваш выбранный герой должен помогать другим персонажам, вы отправитесь в лес, где вас ждут необычные и загадочные события.

The Cannibal

Bubba’s Chainsaw

An incredibly powerful and heavy Chainsaw which sank its teeth into countless victims.A suitable birthday gift for The Cannibal.

BUBBA’S CHAINSAW:
The Cannibal starts the Trial with 3 Charges.

SPECIAL ABILITY: Chainsaw Sweep
Press and hold the Power button to consume one Charge and perform a Chainsaw Dash for 2 seconds that can hit multiple targets.Survivors hit during a Chainsaw Dash are put into the Dying State .

Additional Chainsaw Dashes
Press the Power button again during the Chainsaw Dash window to consume another Charge and extend the Chainsaw Sweep by another Chainsaw Dash.

  • Resets the Chainsaw Sweep timer to 2 seconds.
  • Increases the Chainsaw Sweep cool-down by 1 second per charge.

Charges replenish while Bubba’s Chainsaw is not in use.

Tantrum
The Tantrum meter slowly fills when revving Bubba’s Chainsaw.Once the meter is full, or after hitting an obstacle during a Chainsaw Sweep, The Cannibal unleashes a Tantrum, wildly slashing out and damaging any Survivors in close proximity, putting them into the Dying State .

  • Tantrum duration increases by 1 second for each Charge that was consumed.
  • Lose any remaining Charges.
  • Movement speed.

The Tantrum meter decreases when Bubba’s Chainsaw is not in use and completely depletes during a Chainsaw Sweep.

Load-out

Weapon: Broad Axe

The Broad Axe is a Primary weapon for the Huntress. A traditional Axe with a large and heavy head, suitable for squaring logs and planks.

Power: Hunting Hatchets

A skill taught by her mother and mastered in the wild. The Huntress can throw Hatchets with deadly precision.

HUNTING HATCHETS:
Press and hold the Power button to wind up a Hunting Hatchet.Release the Power button to initiate a Hatchet Throw.

  • Start the Trial with 5 Hunting Hatchets.
  • The Hatchet Throw can be charged for maximum Throwing speed (40 m/s).
  • The Hatchet Throw can be cancelled mid-charge.
  • Hunting Hatchets are consumed on use and can be refilled at Lockers .

Power Trivia

  • Reloading Hunting Hatchets takes 4 seconds by default (may be changed with Add-ons).
  • Hunting Hatchets take 3 seconds

    A fully charged a Hunting Hatchet will play an audio cue to both the Killer and nearby Survivors.

    to fully charge by default (may be changed with Add-ons).

  • Tapping the Power button will take ~1.25 seconds to wind-up and throw a Hunting Hatchet

    These Hunting Hatchets will hurl with the minimum speed of 25 m/s.

    by default.

  • Post-throw cool-down lasts for 2 seconds.
  • While charging and holding a Hunting Hatchet, The Huntress is tremendously slowed to 3.08 m/s.

Add-ons for Hunting Hatchets

Add-ons support Mouse-over functionality (desktop version only): hovering over the modifier words with your cursor will reveal the values behind them.On mobile browsers, the values are displayed in small text after the modifier words. Desktop users experiencing issues with the mouse-over may temporarily switch to mobile view at the bottom of an Article page.
Icon Name Description
Yellowed Cloth A simple scrap of material to tend to blisters and wipe the puss away.
Coarse Stone This stone is too coarse to do any good.A blade damaged by it inflicts awful open wounds.
Bandaged Haft First-aid bandages securely rolled and attached to the Hatchet’s

Slightly reduces (-10 %) Cool-down time in-between Hatchet throws.

haft.

Amanita Toxin A toxin from the Amanita mushroom, applied to the Hatchet’s blade.It numbs the mind.
Weighted Head An oddly weighted Hatchet head, crafted to deliver a hard blow to its target.It requires a wielder with a strong arm.
Shiny Pin A copper pin defaced beyond recognition yet polished to a high sheen.Pillaged from a particularly difficult prey.
Oak Haft A polished haft which allows for a quick and sly manipulation of the deadly tool.
Manna Grass Braid A circular decorative braid made from manna grass.This memory of a lost little one fills The Huntress with rage and focus.
Leather Loop This leather strip tied into a loop can be attached to a belt to allow easy transportation of tools.
  • Start with 1 additional Hatchet.
  • Increases Hatchet Carrying capacity by 1 Hatchet.
Venomous Concoction A toxic concoction, applied to the Hatchet’s blade.The murky concoction is mainly composed of Berus Snake venom, which gives it fatiguing capabilities.
Rusty Head This Hatchet

Survivors hit with Hunting Hatchets suffer from the Mangled Status Effect until healed.

head is covered with crusty and volatile rust spots that make injuries particularly difficult to heal from.

Rusty Head does not stack with other Head Add-ons.

Rose Root Dried petals that relieve symptoms of fatigue and overexertion when brewed in a tea.
Flower Babushka A clean and colourful handkerchief adorned with a flower pattern.This memory of a lost little one fills The Huntress with rage and focus.
Deerskin Gloves Cured leather gloves that protect the hands and give a sure grip.
Wooden Fox Roughly carved, this fox statuette is no more than a few inches.A reminder that stealth and cunning is as effective as raw power.
Infantry Belt A sturdy utility belt pillaged from a soldier.Its multiple leather loops and holsters are useful to transport tools.
  • Start with 2 additional Hatchets.
  • Increases Hatchet Carrying capacity by 2 Hatchets.
Glowing Concoction An otherworldly concoction that faintly glows a foreboding light.
Begrimed Head This Hatchet

Survivors hit with Hunting Hatchets suffer from the Mangled and Haemorrhage Status Effects until healed.

head is stained with a foul substance that afflicts anyone who it touches with debilities.

Begrimed Head does not stack with other Head Add-ons.

Soldier’s Puttee A wrap taken from a dead soldier.It provides protection and support to the ankle and lower leg.
Iridescent Head A glass-like Hatchet head moulded from The Fog itself.The blade is warm and reverberating with The Entity’s power.
  • Survivors hit with Hunting Hatchets are put into the Dying State .
  • Caps Hatchet Carrying capacity at 1 Hatchet.

Iridescent Head does not stack with Add-ons increasing the Hatchet Carrying capacity.

«The iridescent glass cuts through flesh and soul.»

Healthy State[]

This is the default Health State of Survivors, they start the Trial in this Health State, with the exception of Survivors using the Perk No Mither .

Healthy Survivors can perform all interactions and move at their default Movement Speed. They don’t make excessive noises other than heavy breathing after running.

Damage

Receiving damage from a Killer’s Weapon puts Healthy Survivors into the Injured State.

Receiving damage while already in the Injured or in the Deep Wound State puts them into the Dying State.

Double Damage

Receiving double damage from a Killer’s Power, or a Killer’s Weapon puts Healthy Survivors directly into the Dying State.

Add-ons

  • Honing Stone (Trapper)
  • Iridescent Head (Huntress)
  • Redhead’s Pinky Finger (Clown)
  • Iridescent Coin (Deathslinger)
  • Iridescent Blight Tag (Blight)
  • Iridescent Photocard (Trickster)
  • Iridescent Umbrella Badge (Nemesis)

Perks

  • Dragon’s Grip
  • Hex: Devour Hope (at 3+ Tokens)
  • Hex: Haunted Ground
  • Hex: No One Escapes Death
  • Iron Maiden
  • Make Your Choice
  • Rancor
  • Starstruck

Powers

  • Bubba’s Chainsaw (Cannibal

    except when using the Speed Limiter Add-on

    )

  • Chainsaw (Hillbilly

    except when using the Speed Limiter or conditionally when using LoPro Chains Add-on

    )

  • Evil Within III (Shape)
  • Night Shroud (activated) (Ghost Face)
  • Yamaoka’s Wrath (Blood Fury) (Oni)

Exposed

Синопсис

Игрок ремонтирует генератор с помощью ящика для инструментов с другим Выжившим.

Группа из четырех выживших должна ускользнуть от одного убийцы, намеревающегося пожертвовать ими на крючках «Сущности», всемогущему злонамеренному существу. Перспективы выживших — от третьего лица , а для убийцы — от первого лица . Выжившие могут дать отпор, только оглушив убийцу или используя такие предметы, как фонарики, чтобы ослепить убийцу. Выжившие также могут перепрыгивать через препятствия намного быстрее, чем убийца, тем самым обеспечивая средства к бегству. Выжившие используют эти препятствия и инструменты, чтобы как можно дольше ускользать от убийцы.

Чтобы сбежать, выжившие должны отремонтировать пять генераторов, разбросанных по карте, чтобы привести в действие ворота выхода. Затем они должны открыть ворота выхода и покинуть территорию или найти аварийный люк, в который можно прыгнуть. Ремонт можно сделать быстрее с помощью таких предметов, как ящики для инструментов .

The Spirit

Yamaoka’s Haunting

Yamaoka is the name she carries from her ancestors, who unleashed hell on the battlefield.The Spirit draws her power from their wrath, haunting the living as retribution for her suffering.The Spirit can use Yamaoka’s Haunting to enter the Ethereal Plane and re-appear at a new location.

YAMAOKA’S HAUNTING:
Press and hold the Power button to charge Yamaoka’s Haunting and initiate a Phase-Walk.The Spirit will depart her physical body and enter the Ethereal Plane, leaving behind a stationary Husk.

Using Yamaoka’s Haunting depletes The Spirit’s Power gauge (5 seconds).It will automatically replenish over time (15 seconds).The Power gauge must be fully replenished before another Phase-Walk can be initiated.

Phase-Walk:

  • The Spirit may traverse to a new location at an increased Movement speed (7.04 m/s).
  • The Spirit loses sight of all Survivors, but still sees the Scratch Marks they leave throughout the Trial Grounds.
  • The Spirit emits an audible, directional cue while Phase Walking within 24 metres of her ethereal form.
  • When ending a Phase-Walk, The Spirit retains her Movement Speed boost for a brief moment and her Husk fades away.

Husk:

  • The Husk emits The Spirit’s regular Terror Radius .
  • The Husk suppresses The Spirit’s audible cue within its Terror Radius.
  • Survivors may disperse the Husk by shining a Flashlight on it.

Passive Phasing:

When not Phase-Walking and only from the Survivor’s Point of View, The Spirit constantly phases in and out of view at random intervals.

The Nurse

Spencer’s Last Breath

A powerful and violent last breath snatched from Crotus Prenn Asylum Warden Patrick Spencer.Channelling its energy allows The Nurse to pierce and jump through the Spirit World in a blink multiple times in a row. Doing so leaves her in a state of fatigue.

SPENCER’S LAST BREATH:
Press and hold the Power button to charge a Blink:

  • Blink for up to 20 metres upon activation.
    • During the ensuing Chain Blink Window, charge again to initiate a Chain Blink of up to 12 metres upon activation.
    • After either the Chain Blink Window closed or the final Chain Blink elapsed, enter a state of Fatigue (2-3 seconds).
  • Grants 1 Chain Blink.

The Deathslinger

The Redeemer

The Deathslinger’s ingenuity affords him the ability to reel in bounties with a unique invention — a heavily modified, hybrid rifle that replaces conventional ammunition with a razor-sharp spear affixed to a chain.

THE REDEEMER:
Press and hold the Power button to aim down sights.Press the Attack button to shoot a spear that can lodge itself in a Survivor, allowing them to be reeled in towards The Deathslinger against their will.

Reel:
While a Survivor is speared by The Redeemer, press and hold the Power button to reel them in towards you.Survivors may struggle against the chain or use the environment to pressure the chain to break.Doing so will result in briefly stunning The Deathslinger as well as putting the Survivor in the Injured State and applying the Deep Wound Status Effect.

Using a Basic Attack while a Survivor is speared will break the chain without applying either a stun penalty to The Deathslinger or the Deep Wound Status Effect to the Survivor.

Successfully hitting a Survivor with a Basic Attack while they are speared and healthy will also apply the Deep Wound Status Effect.

Reload:The Redeemer must be reloaded after every shot, before it may be fired again. Press and hold the Active Ability button to reload The Redeemer.

The Huntress’ Perks

These are Perks which start off only appearing in The Huntress’ Bloodweb . After achieving Level 30, Teachable versions of these Perks can be found:

  • Beast of Prey — Level 30
  • Territorial Imperative — Level 35
  • Hex: Huntress Lullaby — Level 40

Once obtained, other Killers will be able to find The Huntress’ Perks in their respective Bloodwebs from that point onwards.

Beast of Prey

Your lust for a kill is so intense that your connection with The Entity is momentarily lost, making you totally unpredictable.

Upon gaining the Bloodlust Status Effect, Beast of Prey activates:

Grants the Undetectable Status Effect for as long as Bloodlust is active.

Beast of Prey grants 30/40/50 % bonus Bloodpoints for actions in the Hunter Category.

The bonus Bloodpoints are only awarded during the Trial.

«Where did she go?»

Territorial Imperative

Unlocks potential in your Aura-reading ability.

The Aura of a Survivor entering the Basement when you are at least 32 metres away is revealed to you for 3 seconds.

Territorial Imperative has a cool-down of 30/25/20 seconds.

«We’re not safe anywhere…»

Hex: Huntress Lullaby

A Hex rooting its power in despair.Your hunt is an irresistible song of dread which muddles your prey’s attention.

Survivors receive a 2/4/6 % Regression penalty on Failed Skill Checks for Repair and Healing actions.

Hex: Huntress Lullaby grows in power each time you hook a Survivor, gaining 1 Token, and affecting Repair and Healing Skill Checks:

  • 1 Token: shortens the time between the Warning sound and the Skill Check by -14 %.
  • 2 Tokens: shortens the time between the Warning sound and the Skill Check by -28 %.
  • 3 Tokens: shortens the time between the Warning sound and the Skill Check by -42 %.
  • 4 Tokens: shortens the time between the Warning sound and the Skill Check by -56 %.
  • 5 Tokens: disables the Warning sound.

The Hex effects persist as long as the related Hex Totem is standing.

«That song, it drives me crazy!»

Примечания

  • Данный убийца добавлен в игру в платном дополнении «Хэллоуин» от 25 октября 2016
  • Тень — первый из четырёх убийц, добавленных в игру из фильмов ужасов (Хэллоуин). Остальные — Каннибал, Кошмар и Свинья.
  • При выборе данного персонажа в лобби, можно услышать отрывок мелодии из к/ф «Хэллоуин»
  • При выборе данного персонажа в лобби, Тень не делает никаких движении, а остальные убийцы делают свои движение.
  • Список достижений, связанных с данным персонажем:
Человек за кустом В публичных матчах, играя за Тень, 300 раз повысьте уровень Чистого Зла, наблюдая за жертвами.
Воплощение зла В публичном матче убейте всех 4 выживших с помощью 3-ей стадии Чистого Зла.
Опытная Тень Закончите публ. матч безжалостной победой за Тень, используя только 3 его уникальных навыка.

Тактика

Кроме общих рекомендаций для всех убийц, существует ряд особенностей при игре за Тень:

  • Тень должен держать выживших в поле зрения при использовании своей силы преследования, чтобы увеличить ее мощь (уровень силы)
  • С каждым новым уровнем способности «Чистое зло» увеличивается скорость передвижения персонажа, а также дистанция его удара с выпадом
  • Чистое зло 3-го уровня можно использовать вместо навыка «Порча: никому не скрыться от смерти» или совместно с ним, после того как на ворота будет подано питание (поочередно, предварительно накопив достаточное количество очков для достижения нового уровня)
  • Каждый новый цикл набора уровней «Чистого зла» становится сложнее, т.к. существует определенный лимит «очков зла», которые можно набрать с каждого выжившего для достижения новой стадии. Поэтому, если при использовании силы выживший подсвечивается красным (а не белым как обычно), то не стоит тратить на него время
  • Когда у Тени чистое зло 1-го уровня, у него пропадает радиус террора вовсе, что позволяет максимально близко подойти к выжившему и даже схватить его при определенных условиях
  • Когда сила Тени достигает третьей стадии, он заносит руку с ножом вверх. На короткое время скорость, с которой он перелезает через оконные проемы увеличивается, как и его выпад при атаке, а удар по выжившему будет смертельным
  • Стоит помнить, что белая маска убийцы заметна с большого расстояния, а дыхание убийцы может выдавать его местоположение через небольшие преграды в момент приближения к выжившим
  • Используя специальные улучшения, способность «Чистое зло» может заменить подношения вида Memento Mori или специальные навыки, позволяющие убивать выживших

Сила

Чистое зло

Основная статья: Чистое зло
Тьма внутри питает его решимостью лишить жизни свою жертву.

Чистое злоАктивизация «Чистого зла» позволяет Тени четко видеть своих жертв и накапливать больше сил зла, преследуя их.

Чистое зло I Дает эффект «Незаметность«. Слегка снижает скорость движения. Слегка снижает дальность базовых атак с выпадом.
Чистое зло II Умеренно уменьшает радиус террора. Слегка увеличивает скорость движения. Слегка увеличивает дальность базовых атак с выпадом.
Чистое зло III При активации на всех выживших накладывается эффект «Уязвимость«. «Чистое зло III» действует 60 секунд, после чего превращается в «Чистое зло II«.
Особое умение: преследованиеУдерживайте кнопку силы, чтобы преследовать всех выживших в поле зрения. Преследование повышает ваш уровень «Чистого зла«.

«Я встретил его пятнадцать лет назад; мне сказали, что в нем ничего не осталось — ни разума, ни совести, ни сознания; и даже самого примитивного осознания жизни или смерти, добра или зла, хорошего или плохого. Я встретил этого шестилетнего ребенка с его пустым, бледным, бесчувственным лицом и черными глазами… глазами дьявола. Я провел восемь лет, пытаясь достучаться до него; а потом ещё семь, стараясь держать его взаперти, потому что я понял — за глазами этого мальчика скрывалось чистое… зло» (Доктор Сэм Лумис)

Усиления: Чистое зло (улучшения)

Список персональных умений:


Оставьте лучшеенапоследок

Угасающийсвет

Поиграть сосвоей жертвой

The Nightmare

Dream Demon

Death won’t accept him and thus he remains, a calamity, indisputable master of his victims’ nightmares.

DREAM DEMON:Dream Demon cloaks The Nightmare from awake Survivors, causing them to hear his Terror Radius , but only seeing him fully when he is within 16 metres, and only intermittently from 16 to 32 metres.The Nightmare is invisible to Survivors when he is farther than 32 metres away.

Micro-Sleep:The Nightmare’s presence in the Trial Grounds induces micro-sleep, passively causing Survivors to fall asleep over 60 seconds, after which they enter the Dream World.

Dream World:
Once inside the Dream World, Survivors suffer from the Oblivious Status Effect:

  • Survivors only hear The Nightmare’s non-directional Lullaby.
  • Survivors can see and be affected by Dream Traps placed by The Nightmare.

Successful Basic Attacks immediately pull Survivors into the Dream World, unless they recently woke up using an Alarm Clock .

Waking Up:
Survivors have several ways to wake up and leave the Dream World:

  • Failing Skill Checks
  • Have an awake Survivor perform the Wake Up action on them.Each successive Wake Up action will take twice as long to perform.
  • Find and use their personal Alarm Clock.

Using the Alarm Clock will give Survivors immunity from micro-sleep for 30 seconds.This includes being pulled into the Dream World by successful Basic Attacks.

SPECIAL ABILITY: Dream Snare
Press and hold the Power button to place a Dream Snare on the ground directly in front of The Nightmare.Survivors that come in contact with a Dream Snare suffer from the Hindered Status Effect, slowing them for as long as they remain within its Area of Effect and for a short duration after leaving it.

SPECIAL ABILITY: Dream Pallet
Press and hold the Power button to place a Dream Pallet at an available location.A Dream Pallet dropped by a Survivor will be destroyed immediately and not stun The Nightmare.

SPECIAL ABILITY: Dream Projection
Press and hold the Active Ability button to perform a Dream Projection and teleport to a Generator in view.Releasing the button early will cancel the action.

For each Survivor in the Dream World, the cool-down of using Dream Projection is reduced by a stack-able 15 %.

«You have nothing to worry about. This won’t hurt one… little… bit.» — Freddy Krueger